Monday, March 14, 2011

gAdis yAng di bAwa bAlik





Tahun 2020. Namun masih ade gak org yg berfikiran kolot lagik. Kampung Semut Warna Warni.
"Bapak ape ni?.. ape semua ni.. Din cukup tak paham ngan bapak ni.."
"Tak paham apa pulak Din.."
"Ni.. sape pompuan nih? Isteri baru bapak ke ni? Ya Allah.. mak baru je meninggal dah bapak kawin lain.."
"Ni bukan mak tiri kamulah.. Nama dia Ina..ape la kau Din.."
"Ya Allah... ni lagilah teruk.. bawak perempuan bukan muhrim duduk sekali ngan kita.. ape ni bapak?"
"Ya Allah ...Din.. ni pembantu rumah kita je.. apsal la kau ni berfikiran kolot sangat huh? tula bapak hantar kau ke sekolah dulu kau ponteng."
"Bapak.. walupun Din nih tak pandai.. tapi Din masih ingat agama lagi tau! Tak kira la dia ni pembantu rumah ke kalu bukan bini kita tak boleh! paham bapak? sudah lah!"
Malam tu...
Din mula ingin menyiasat latar belakang perempuan yang bernama Ina itu.
Apa nak jadik ngan bapak nih.. sanggup bawak balik pompuan yang entah dari mana demi ingin memuaskan nafsu... cis! Perempuan ni pulak lawa.. drpd bapak buat dosa lebih baik dia kahwinkan aku ngan pompuan ni je.. apela bapak ni..
Sedang Ina sedang bape kali sedang dah.. membancuh kopi si bapak Din tuh.. Din menghampirinya...
Dengan sepantas kilat  Din menyelak rambut Ina dan terkejut akan satu kenyataan.
Huh! memang betul jangkaan aku.. ade paku kat leher dia ni...Aku dah agak pompuan ni  pontia.."
Apalagi Din terus menangkap Ina dan mencabut paku tersebut..
"DAH!! PERGI KAU DARI RUMAH AKU PONTIANAK!!!
                                 

Sekali terkeluar wayar kat leher si Ina...
"Ya Allah ape ni Din... ingat murah ke robot pembantu rumah bapak beli tu hah?!! KOLOT!!!"

huhuhuhu.....

6 comments:

Ila said...

hehehe...lawak..lawak....

Raji berkata said...

hahaha hebat ad pmbtu rumah robot =.=

Suhami Ahmad said...

hihi...l0r musti tensen si bapak tu :P

| gad1s s0ypans | said...

hehehe.....
hebat dunia skg kn.....
semua bley di lakukan 0leh rob0t.....

nik lan nik mat said...

tipu eh???
huhuhuhu

| gad1s s0ypans | said...

heee, tipu2 manja....
c(: