Tuesday, May 03, 2011

Siapa lagi MANJA...lelaki atau perempuan??

assalamualaikum.....
untk kali nie daku nak k0ngsi satu fakta ngn kalian......
nak taw ape.....????
....???
....???

j0m baca......
**
**
*
*
*

Di suatu ketika..... 
pada suatu masa terdapat dua kumpulan......
 iaitu satu kumpulan lelaki dan satu kumpulan wanita....
 sedang berdebat atas isu "SIAPA YANG LEBIH MANJA, LELAKI ATAU WANITA". 

Kumpulan wanita menyokong....
 lelaki lebih manja daripada wanita......
sementara kumpulan lelaki pula menyokong wanita lebih manja daripada lelaki...... 


Perdebatan berkenaan kelihatan seperti tiada penghujungnya dan jauh sekali akan tamat..... 


Tiba-tiba......



 bangun seorang dari kumpulan wanita.......
 Wanita cantik dan manis, belesung pipit di pipinya serta bertahi lalat di atas bibir dengan senyum menawan pun berkata.......


 "Saya tetap mengatakan kaum lelaki adalah.......

adalah lebih manja daripada kaum wanita.....
Alasannya.......
semasa masih bayi dan kanak2.....
sume kaum lelaki termasuk suami saya menyusu dengan ibu mereka.....
 dan......
 apabila telah berkahwin pun kaum lelaki masih lagi menyusu termasuklah suami saya....."

heeee,
s0, sapa yg lg manja.....????
1-0 ekkk.....
c(:

20 comments:

faiz said...

dah macam baca cerita plak..pada suatu masa terdapat seorang lelaki mengatakan perempuan lebih manja..heheh

| gad1s s0ypans | said...

hehehe....
jgn nak mengubah fakta ekkk.....

c(:

nik lan nik mat said...

hahahahaha...

tp...xkire..nk pmpuan jgk lg manje

Prince Halilintar said...

prince nak berlaku adil boley..prince nak kate laki & perempuan same2 ade manjenya..cume caranya yg berbeza =)

Far8 budak baik said...

hahahahaha okey,,
jatuh saham lelaki
disitu...
nyampah aku bace..
wakaka..=p

mykhalis said...

lelaki manja bertempat k??

adan said...

ahahaha.. tak boleh blah.. kantoi lelaki manja.. manja la sangat..!

bagi saya pompuan still manja.. kerana naluri semula jadi mereka ingin di belai dan di manja..

Suhami Ahmad said...

pssstttt...atok setuju. lelaki tu sebenarnya memang manja...tapi malu nak tunjuk...pompuan dah lahiriah memang manja =P

| gad1s s0ypans | said...

nik lan:
hikhik....
blajar yar terima hakikat......
c(:

| gad1s s0ypans | said...

prince:
hehehe....
p0mpn manja bertempat......

laki manja x kira tempat.....
weeee....
c(:

| gad1s s0ypans | said...

far8:
huhuhu.....
awk dh terbaca....
dan awk dh bersetuju dgn fakta tue....
(=

| gad1s s0ypans | said...

mykhalis:
hikhik....
laki manja x bertempat yar......

c(=

| gad1s s0ypans | said...

adan:
hehehe kant0i dh kan......???

e,eh......
ape pulk.....
rujuk balik fakta....
(=

| gad1s s0ypans | said...

at0k:
heeeeee, manja laki pelik.....
manja p0mpn c0mey.....
bweekkk..!!
c(:

akulahct said...

laki bkn jer manje tp ngengade... haha....

HAZWAN17 said...

manja betul laki-laki erk hehe

KUREKURE COMEL said...

pompuan lah lg manja..hehehe...kalau laki manja syok jgk..kihkihkih

Mr iz said...

he he he aku lelaki...he he he./...manja je... tu makna lelaki lagi manja kot...ha ha ha ha

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

nnt kalau ada award lg kakak pass kat gadis syopan pulak ehh..sbnrnya lelaki dan wanita sama-sama manja cuma kemanjaan wanita lebih terserlah dari luaran..lelaki nmpk je brutal tp hati cutee..ngeee

shinhyun_norbi said...

hahahahaha..xkira lh sape yg mnje..jnji hidup bahagia pun dh cukp..